Klachtenpersoon

Klachtenpersoon


Binnen STUGG hebben we een klachtenpersoon aangesteld om leden te helpen bij het indienen van klachten over zaken binnen de vereniging. Een klacht is een uiting van ontevredenheid. Je kunt een klacht indienen die over een individuele kwestie gaat die jou raakt, zoals ongewenst gedrag, organisatorische problemen of andere kwesties waarbij je je niet prettig voelt.

De klachtenpersoon stelt de indiener van de klacht en degene, op wiens gedraging de klacht betrekking heeft, in de gelegenheid te worden gehoord. Ieder lid kan bij de klachtenpersoon een klacht indienen over de wijze waarop een lid van de organisatie zich jegens hem/haar of iemand anders heeft gedragen. 

Je klacht zal naar een neutraal lid van STUGG worden gestuurd. Dit betekent dat de persoon geen actief lid is binnen STUGG. De klachtenpersoon luistert naar je verhaal, geeft advies, helpt je bij het verdere proces en zorgt ervoor dat de klacht serieus wordt genomen.

Heb je een klacht of wil je overleggen? Neem contact op met Martijn Douwes via klachten@stugg.nl of spreek hem aan in de zaal(?).


Wil je liever eerst een vertrouwelijk gesprek zonder meteen een klacht in te dienen? Neem dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Onze sponsoren